Direktlänk till inlägg 17 november 2015

avslutade mitt jobb i dag

Av Lisa Persson - 17 november 2015 14:13

Ja nu kom jag hem precis i från mitt jobb som lagts ner..

Lämnade tillbaka nyckeln och fick en bra betyg.

Nu känner jag mig uppskattad..  

Å det är bra......

Ja nu ska vi se vad som händer i mitt liv fram över..

Ser det som en spännade resa med olika upplevelser.  

Kanske jag ska ta chansen endå och börja uppträda på Skansen..

Men då utanför buren       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 5 juli 2018 08:23

Tordag morgon o solen värmer skönt redan.  Vattnat blommorblommorna ute o plockat lite skräpskräp . Jag har sått gråärter o jäklar vad dom växer i år.  Ska lägga upp bild senare i dag .   ...

Av Lisa Persson - 17 november 2015 09:02


Jag har ju fått den hemska sjukdommen #huontington eller som vissa kallar den #danssjukan. Jag är i fas 1 av 5. Min mamma har den och min morbror och kusiner o tremäningar. Fick reda på i går att en tremäning till fick diagnosen huontington. ...

Av Lisa Persson - 17 november 2015 08:58

          Ja som ni märker så blev det inga bilder på ormarna.. Hmmmm undra varför.. Men jag vågade i allafall gå igenom rummet.. Det var dutigt av mig...Klapp på axeln Lisa.. ...

Av Lisa Persson - 17 november 2015 08:57

                         

Av Lisa Persson - 17 november 2015 08:52

          http://www.scandichotels.se/Hotels/Sverige/Stockholm/Scandic-Ariadne/#.VkrdkSsxjcs ...

Ovido - Quiz & Flashcards